Nowe Audi RS5 Sportback: nowoczesny i szybki RS nie dojedzie do Europy

Nowe Audi RS5 Sportback: nowoczesny i szybki RS nie dojedzie do EuropyHistoria Audi A5 rozpoczyna się w 2007 roku kiedy to podczas Salonu Samochodowego w Genewie, pokazano pierwszą generację. Od razu wtedy też pojawiły się dwie wersje nadwoziowe: 4-drzwiowy Sportback i 2-drzwiowe Coupe – obydwa auta zaprojektował sławny Walter de Silva. Do czasu premiery II generacji, salony czterech pierścieni opuściło ponad 320 tysięcy egzemplarzy, co należy uznać za ogromy sukces. Audi RS5 Coupe pokazano w 2017 roku również podczas Salonu Samochodowego w Genewie. I tylko ta odmiana sprzedawana jest w Europie. Podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku pokazano RS5 Sportback. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że to nowoczesne i szybkie auto nie dojedzie do Europy.
Audi RS5 Sportback: sylwetka zapierająca dech
Współcześnie projektowane modele Audi pełne są dynamicznych kształtów i werwy w wyglądzie. Nie inaczej jest w przypadku Audi RS5 Sportback, które wręcz krzyczy swoim wyglądem, że jest bardzo szybkie i nowoczesne. Projektując je nie zapomniano o kilku smaczkach. Mowa tutaj m.in. o szerokiej i płaskiej osłonie chłodnicy Singleframe, masywnych wlotach powietrza (tak charakterystycznymi dla modeli z rodziny RS) czy dodatkowych wstawkach poszerzających optycznie nadwozie. W tylnej części nie zapomniano o dodatkowym dyfuzorze i spojlerze na klapie bagażnika. Standardowo nowe Audi RS5 Sportback stoi na 19-calowych aluminiowych felgach – na liście wyposażenia opcjonalnego znajdziemy koła rozmiar większe (20 cali).http://antyweb.pl/nowe-rs5-sportback-nie-dla-europy/

%d bloggers like this: