Nowe silniki będą tzw. miękkimi hybrydami: Volkswagen śmieje się w nos normom emisji spalin

Nowe silniki będą tzw. miękkimi hybrydami: Volkswagen śmieje się w nos normom emisji spalinChociaż nie wiemy jeszcze jak nowy Golf będzie wyglądał to Volkswagen zaczyna dawkować pierwsze informacje.  Wiemy już, że pod maską zadebiutują zupełnie nowe jednostki napędowe. Zapewne w ofercie znajdziemy odmiany hybrydowe i elektryczne (jak ma to się obecnie w przypadku hybrydowego Golfa GTE i elektrycznego e-Golfa), jednak do wersji czysto spalinowych dołożone zostaną niewielkie zespoły elektryczne, których głównym zadaniem odciążanie jednostek spalinowych w produkcji prądu. Czy tzw. miękkie hybrydy pomogą walczyć ze skutkami afery diesel gate?
Nowe silniki Volkswagena tzw. miękkimi hybrydami: tak to działa
Tzw. miękka hybryda w grupie Volkswagena opiera się na zastosowaniu nowej instalacji elektrycznej o napięciu 48V – oczywiście układ 12V nadal będzie znajdował się w samochodzie. Rozwiązanie, które chce wprowadzić Volskwagen do swoich samochodów umożliwiać ma zgromadzenie znacznie większej energii np. w wyniku odzysku energii w czasie hamowania (proces rekuperacji). Drugim ważnym celem jest podtrzymywanie działania urządzeń pokładowych, które wymagają dużej ilości prądu do swojego funkcjonowania – układ klimatyzacji, ogrzewania czy system multimedialny.

źródło : http://antyweb.pl/miekkie-hybrydy-volkswagen/

%d bloggers like this: