Były skrzydełka, teraz Old Spice idzie w esport, a Izak siłuje się z niedźwiedziem!

Były skrzydełka, teraz Old Spice idzie w esport, a Izak siłuje się z niedźwiedziem!
LoL, CS:GO i żel pod prysznic
Wspomniana reklama może niektórych szokować. Globalnie znana marka dezodorantów nie od dziś promuje swoje produkty w dość niecodzienny sposób. Część spotów bawi, inne powodują jedynie grymas na twarzy i zażenowanie. Trzeba jednak przyznać, że potrafią długo utkwić w pamięci i taki jest ich cel. Jeżeli więc powyższy materiał was nie rozśmieszył, to nie martwcie się, nie jesteście sami. Natomiast wierzcie mi, że szybko nie ucieknie on z waszej głowy. Akcja marketingowa ma zachęcić do sprawdzenia nowej gry przeglądarkowej wzorowanej na tytułach rodem z ATARI. Oprócz Izaka i Nervariena pojawi się tam również Terry Crews oraz Isaiah Mustafa. Jeżeli nie kojarzycie tych panów, to koniecznie sprawdźcie filmik poniżej.

Esport, czyli branża z potencjałem
Przykład Old Spice, ale i również KFC pokazują, że duże marki coraz poważniej zaczynają traktować branżę sportów elektronicznych. Trudno jest się temu dziwić, bo liczba fanów esportu stale rośnie i nic nie wskazuje na to, że w najbliższym czasie ma się to zmienić. Old Spice bardzo dobrze wybrało grupę docelową swojej kampanii ponieważ przeważającą ilość kibiców esportowych wciąż stanowią mężczyźni. Charakterystyka stylu produktu, w przypadku miłośników sportów elektronicznych sprawia, że dotarcie do pożądanej grupy odbiorców może być efektywniejsze niż w przypadku innych społeczności.
Jak tłumaczy Nikolai Holst Hartwig, Associate Brand Manager Procter & Gamble:
Branża esportowa i gamingowa jest interesująca dla marki Old Spice, ponieważ to jej naturalne miejsce. W Old Spice chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę. Dlatego wraz z Izakiem i Nervarienem mamy poczucie, że udało nam się stworzyć coś, co w jasny sposób przemawia do generacji graczy poprzez charakterystyczny i absurdalny humor oraz oldschoolową atmosferę. Dzięki temu połączeniu gra Old Spice daje sporo zabawy.

Kiedyś mówiono, że esport nie wypełni całego stadionu
Mamy produkty sygnowane esportem. Zawodowi gracze i ludzie ze świata branży sportów elektronicznych pojawiają się w reklamach. Turnieje opiewają w wysokie pule nagród, a miliony ludzi na całym świecie śledzą poczynania swoich ulubionych drużyn. Te 10-15 lat temu nigdy bym nie przypuszczał, że to wszystko urośnie do takich rozmiarów, ale ogromnie się cieszę z obecnego rezultatu. Rzecz jasna, jeszcze wiele wyzwań przed tym segmentem rozrywki, ale wydaje mi się, że nikt nie będzie w stanie go powstrzymać. Świat się zmienia i warto się z tym pogodzić. Warto również sprawdzić grę, o której mowa w spocie Old Spice, o tutaj. Jeżeli chcecie. Siedzę na koniu.
The post Były skrzydełka, teraz Old Spice idzie w esport, a Izak siłuje się z niedźwiedziem! appeared first on AntyWeb.

źródło : https://antyweb.pl/old-spice-idzie-w-esport/

%d bloggers like this: