Kolejna awaria w PKO Bank Polski i Inteligo — nie działa wiele usług

Kolejna awaria w PKO Bank Polski i Inteligo — nie działa wiele usługBank PKO BP znów boryka się z  poważną awarią. Po październikowych problemach, które zostały stosunkowo szybko wyeliminowane, nic nie wskazywało, że kilka tygodni później klienci znów nie będą mieli dostępu do swoich kont, kart i płatności.
Pierwsze wzmianki o awarii pojawiły się dziś, chwilę po godzinie 15. Pierwsi klienci zaczęli zgłaszać swoje problemy na profilach społecznościowych PKO BP i Inteligo. Obie instytucje nie pozwalają na logowanie do kont, a rozżaleni właściciele kont bankowych borykają się z problemami przy kontakcie z infolinią i przy realizacji płatności. Nie działa także BLIK.
Strony logowania PKO BP i Inteligo oraz aplikacja IKO nie działają
Bank na chwilę obecną nie podaje oficjalnych informacji na temat awarii. Będziemy Was informować na bieżąco jak wygląda sytuacja i kiedy wszystkie usługi oferowane przez PKO BP znów będą dostępne.
AKTUALIZACJA
Bank na swoim oficjalnym koncie Twitter zamieścił informację o losowych utrudnieniach z dostępem do IKO i iPKO twierdząc, że wszystkie karty działają prawidłowo.

Informujemy, że występują losowe utrudnienia w dostępie do IKO oraz iPKO. Wszystkie karty działają prawidłowo. Pracujemy nad rozwiązaniem i przepraszamy za utrudnienia.
— PKO Bank Polski (@PKOBP) December 3, 2018

The post Kolejna awaria w PKO Bank Polski i Inteligo — nie działa wiele usług appeared first on AntyWeb.

źródło : https://antyweb.pl/kolejna-awaria-pko-bank-polski-inteligo/

%d bloggers like this: