Przyszłość gier wideo? Sprawdzamy gry w chmurze

Przyszłość gier wideo? Sprawdzamy gry w chmurzePróby komercyjnego wdrożenia gier w chmurze trwają już od kilkunastu lat — jednym z pionierskich projektów w tym segmencie jest ten od G-Cluster, który w 2004 roku został zaprezentowany na targach E3. Rozwiązanie to pozwalało cieszyć się streamowaną grą na urządzeniach przenośnych. Jest to też projekt, o którym prawdopodobnie większość już dawno zdążyła zapomnieć. Kolejną rewolucyjną rzeczą w tym segmencie było już startujące w 2010 roku OnLive. Usługa w 2015 roku, po wykupieniu ich patentów przez Sony, zniknęła z rynku. Mimo wszystko zdążyła zaskarbić sobie sympatię miłośników nowoczesnych rozwiązań. Postęp technologiczny związany z grami w chmurze otwiera cały zestaw nowych możliwości, z których coraz chętniej korzystają kolejne firmy. A w efekcie zyskujemy na tym my, użytkownicy. Korzystając z okazji podłączonego w naszym biurze Orange Światłowodu, sprawdziliśmy jak dostępne na polskim rynku rozwiązania w tym zakresie sprawdzają się w praktyce!

źródło : https://antyweb.pl/przyszlosc-gier-w-chmurze/

%d bloggers like this: