T-Mobile obiecuje klientom, że stali klienci nie będą mieli gorzej od nowych

T-Mobile obiecuje klientom, że stali klienci nie będą mieli gorzej od nowychW szczególności chodzi o przywilej otrzymania korzystnej oferty przedłużeniowej dla stałych klientów, którzy często narzekają, że są gorzej traktowani niż nowi klienci. T-Mobile obiecuje zmianę tego stanu rzeczy.

Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T‑Mobile:
Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna.
Jakie są te kolejne odpowiedzi? Klienci często narzekają na zacinający się internet w komórce, według T-Mobile, klienci tego operatora nie muszą na to narzekać, bo w podsumowaniu rocznym 2018 roku SpeedTest.pl, T-Mobile miał najszybszy internet mobilny wśród „wielkiej czwórki”. Jak dla mnie to słaby wyznacznik, a przynajmniej niezbyt wyjaśniający tę kwestię, zwłaszcza, że te wyniki dość dynamicznie się zmieniają. Niemniej ok, byli pierwsi.

źródło : https://antyweb.pl/t-mobile-obiecuje-klientom-ze-stali-klienci-nie-beda-mieli-gorzej-od-nowych/

%d bloggers like this: